Σε αυτή τη μελέτη δεν ήμαστε μόνοι. Γονείς και γειτονιά βοήθησαν να συμπληρώσουμε Ερωτηματολόγια. Οι γείτονες του ρέματος θυμήθηκαν ιστορίες του παρελθόντος, πήραμε συνεντεύξεις και βγάλαμε συμπεράσματα.
Έχουν επισκεφτεί οι κάτοικοι το ρέμα;
Αν όχι γιατί;
Σε μια πιθανή επίσκεψη τι θα ήθελαν να κάνουν;
Υπάρχει διαφορά θερμοκρασίας μεταξύ ρέματος και γειτονιάς;
Πώς θα το δούμε;
Καταγράφοντας θερμοκρασίες...Ενδεικτικά η καταγραφή που ακολουθεί.
Ε2/Τμήμα ένταξης
Α. Γκόλτσιου, Λ. Καψάλη, Φ. Παπάζης
Αξιότιμη κυρία Δήμαρχε...
Γράμμα μαθητών
Προτάσεις βιώσιμης ανάπτυξης του ρέματος από τους μαθητές των συνεργαζόμενων τμημάτων.